بیلبورد تبلیغاتی اصفهان

اجاره بیلبورد در اصفهان چه وضعی دارد؟

اصفهان پایتخت فرهنگی ایران

اصفهان به لحاظ اینکه پایتخت فرهنگی ایران به شمار می آید و گردشگران زیادی را هر ساله به خود جذب می کند، فرصت مناسبي را برای امور تبلیغات محیطی به دست آورده است؛ از جمله ابزارهای قدرتمند برای رساندن پیام های تبلیغاتی برای صاحبان آگهی ها در شهر اصفهان، بیلبوردهای تبلیغاتی اند که موقعیت ویژه ای را برای حضور برندها، کارخانجات تولیدی، بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری برای اجرای کمپین های تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در اصفهان رقم زده اند.

تعرفه اجاره بیلبورد در اصفهان

تعرفه تبلیغات محیطی در اصفهان نسبت به شهرهای بزرگ دیگر مانند تهران و مشهد و شیراز با توجه به مدیریت بهتر صاحبان رسانه های تبلیغاتی، با مبالغ واقعی تری محاسبه می شود. در منطقه جنوبی رودخانه نسبت به شمال شهر با قیمت بیشتری مواجه خواهیم شد و با کمی دورترشدن از رودخانه زاینده رود، قیمت ها کمتر می شود.

 به طورکلی مناطق گران شهر برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان، حاشیه رودخانه و پل های: آذر، فلزی، فردوسی و میدان بزرگمهر است. فضاهای داخلی شهر موقعیت های مناسبي را برای تبلیغات محیطی و اجرای کمپین های تبلیغاتی دارند و اکثر صاحبان برند بیشتر در مناطق مهم و پرتردد شهر اصفهان که در تیررس گردشگران و شهروندان اصفهان اند، مایلند بیلبورد اجاره کنند. یکی از مناطق مهم و مناسب برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی، حاشیه رودخانه زاینده رود است، چراکه بیشتر گردشگران پیرامون این محور به سمت شمال درحال ترددند.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان

وضعیت بیلبوردهای اتوبانهای اصفهان

اتوبانهای اصفهان برخلاف دیگر مناطق شهر اصفهان، بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی کمتری دارند. در مجموع در کل اتوبانهای اصلی شهر اصفهان و چند پل عابر پیاده، تعدادی بیلبورد سه وجهی دیده می شود که تعداد آنها کمتر از انگشتان یک دست است. اگر قصد اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان را دارید، لازم است بدانید که تنها ۱۴۰ پایه لمپوست بنرهای تبلیغاتی در اتوبانهای اصفهان وجود دارد که برای انجام تبلیغات محیطی در واقع، مورد استفاده قرار می گیرند. در تبلیغات محیطی شهر اصفهان، تنها ۶۰ بیلبورد از انواع مختلف یک وجهی، دو وجهی، سه وجهی و چهار وجهی، گردان، پرچمی و چرخان فلکسی فیس موجود است که برخی از آنها در طول سال خالی می ماند.

همچنین می توانید از اینجا، در مورد تبلیغات محیطی بخوانید…

شرکتی که که بخاطر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تبلیغات خود را متوقف می‌کند. مانند کسی است که برای صرفه‌جویی در وقت ساعتش را متوقف کند. «هنری فورد»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *